6 Mart 2010

Starbucks için tasarlayıp "Otizm" için yarıştılar!


Starbucks Coffee Türkiye’nin 6. Tasarım Yarışması; Otizm Farkındalığını artırmak için gerçekleştirildi

Starbucks Coffee Türkiye, 2003 yılından bu yana sürdürdüğü Kardeş Okullar projesi kapsamında işbirliği yaptığı Tohum Otizm Vakfı’nın, otizm konusundaki bilinçlendirme çalışmalarına desteğini sürdürüyor.




Dünyanın en kaliteli kahve çekirdeklerinden hazırladığı içecekleri, sunduğu eşsiz ortam ve güler yüzlü hizmetiyle kahve kültürünün en önemli temsilcisi olan Starbucks Coffee, sosyal sorumluluk anlayışını gelenekselleşen Starbucks Coffee Tasarım Yarışması’na da taşıdı.

Bu sene 6.sı gerçekleşen ve www.facebook.com/starbucksturkiye adresinden katılımcıların oyları ile belirlenen Tasarım Yarışmasının birincisi Ali Tufan Ülbeği oldu. Birinci tasarım, Starbucks bardak kılıfları üzerine uygulanarak Otizm Farkındalık Dönemi olan Nisan ayı boyunca tüm Starbucks Coffee mağazalarında kullanılıyor olacak.

Starbucks Coffee Türkiye Pazarlama ve Kategori Direktörü Gülben Tuncaakar, “Tohum Otizm Vakfı ile işbirliğimizin birinci yılını doldurduğumuz bugünlerde, erken tanı ve eğitimin büyük rol oynadığı otizm konusunda, toplumumuzun bilinçlendirilmesinde katkısı olacak bu projemizi hayata geçirmiş olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Tasarım Yarışmamıza katılarak tasarımları ve oyları ile bize ve Tohum Otizm Vakfına destek veren tüm katılımcılara teşekkür ediyoruz.” dedi.

Tohum Otizm Vakfı Başkan Yardımcısı Aylin Sezgin ise “Otizm konusunda farkındalık yaratmayı amaçlayan projelerimize Starbucks Coffee Türkiye’nin verdiği desteklerden büyük mutluluk duymaktayız. Bu amaç doğrultusunda gerçekleştirilen Starbucks Coffee 6.Tasarım Yarışması’nda birinci olan tasarımın bardak kılıflarına uygulanarak tüm Türkiye Starbucks Coffee mağazalarında kullanılması, şüphesiz tüm Starbucks misafirlerinin otizm konusundaki farkındalıklarının artmasında önemli rol oynacaktır.” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails