9 Mart 2012

9 Mart Dünya İş Kırma Günü


Bugün işi kırıp Nişantaşı'na gittim. Son keşfettiğim butik olan Jenny's beni fena zarara uğrattı. Gidip gelip, tarz elbiseler alıyorum. Durumum duman. Alışverişi kesmezsem, 15 gün boyunca evde takılmak zorunda kalacağım. Neyse, gelelim esas konumuza. İşten çıktım 16.00 gibi Nişantaşı'ndaydım. Canım filtre kahve içmek istedi. Bu nedenle Caffe Nero'ya gittim hiç düşünmeden. Bahçesini çok seviyorum bu mekanın. Ne kadar kalabalık olursa olsun, oturacak bir yer bulabiliyorsunuz. Ama bugün valla yer bulamadım. Her yer hınca hınç dolu. İçerisi dolu, dışarısı dolu... Hadi ben işten erken çıkıp geldim de, size ne oluyor? Herkes mi aynı gün işi kırdı? Ya da mesai saatleri değişti de benim mi haberim yok. Üst düzey patronlar, Caffe Nero'ya bir gelse, ast-üst ilişkisi diye bir şey kalmayacak. Herkes gönüllü olarak bugün işi kırmış. Bu nedenle 9 Mart'ı, 'Dünya İş Kırma Günü' ilan ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails