Geçtiğimiz hafta Bosch marka tost makinesi ve ekmek kızartma makinesi siparişi verdiğim www.pratikev.com, ürünleri 3 gün içinde bana ulaştırdılar, buraya kadar ki fotoğraf şahane... Kutuları açtığımda karşılaştığım manzara daha da harika...
Ekmek kızartma makinesinin üzerindeki çizgili yansımada, www.pratikev.com un ürünü bulduğu tedarikçi Kahramanmaraş Bosch bayisinde makinenin her gün sert bir bezle tozunun alındığını gördüm diyebilirim... Silinmekten üzeri hare hare çizik içinde...
Tost makinesine de 2 yaşında bir erkek çocuğu sivri bir oyuncakla dalıp, üzerine şekil çizmiş gibi, kenarı köşesi, heryeri çizik içinde...
Pratikev'e durumu anlarıp, kendilerini teşhir ürününü "kakalamaya" çalışarak komik olan Kahramanmaraş Bosch bayisiyle başbaşa bırakıp, iki makineyi de aynen geri gönderdim. Tedarikçi elinde toz beziyle tost makinelerini beklemiştir kesin... Almaz onu kimse, gelir gelir gider o, siz ayrılmayın ondan, sabah akşam çitileyin makineleri...
İade kısmını kısa geçtiğime bakmayın, Pratikev çalışanları satış sonrası destek ve müşteri hizmetleri kavramlarından bir hayli uzak ve şuursuzlar... Santralden müdür yardımcısına kadar konuşmadığım personel kalmadı sanırım. Verecek cevapları zaten yok da, özür dilemekten de aciz hepsi...
Hani olur da denk gelip sipariş verme gafletinde bulunmuş olan, sipariş vermeyi aklından geçiren varsa, teşhir ürünüyle karşılaşmanıza en fazla 3 iş günü kaldı diyebilirim... Aman dikkat!
benzer bı postu ben de yapacaktım bugun. Sadece ben varım sorun yasayan sanıyordum. Iyı oldu. Maillere cok gec donmelerı,tabır ı caizse ıplememelerı de ayrı olay
YanıtlaSilGamze, paylaşımın ve desteğin için teşekkürler. Kulaklara küpe olsun bu yaşanan durumlar...
YanıtlaSilben bu kadar acımasız düşünemiyorum, bir actifry aldım, mağazanın neredeyse yarı fiyatına, ertesi günü de kusursuz olarak geldi. bilmiyorum bana mı denk geldi, tekrar alışverişi düşünebilirim. ama sizin yaşadıklarınız da gerçekten üzücü, inşallah düzeltirler hatalarını.
YanıtlaSilhande