13 Mart 2013

Usla'da Çocuklar Gibi Şendik




Akşam Gazetesi hafta sonu eklerinin vazgeçilmez ekürileri Dalida, Başak ve Batu.... Sizi gerçekten çok özledim. Artık bu kadar uzun bir ara vererek görüşmemezlik yapmayalım. En kısa zamanda Başak'ın evinde toplanalım:) Dalida nam-ı diğer Dali'ciğimin arkadaşı Figen sayesinde keşfettim Usla'yı... Platin'de haberini yaptım. Gerçekten güzel bir yemek okulu ve çeşitli sertifikaları var. İlerleyen günlerde bu haberimi de paylaşacağım burada. Ama bugün Platin ekibi olarak davetli olduğumuz motivasyon workshop'undan bahsetmek istiyorum. Artık şirketler grup bilincini aşılamak için farklı stratejiler deniyor. Birlikte yelkenli eğitimlerine katılıyorlar, ne biliyim işte dağa tırmanıyorlar, müzik grubu kuruyorlar. Bu tip örnekleri çoğaltmak mümkün. Geçtiğimiz hafta Usla'nın davetlisi olarak Mecidiyeköy'deki lokasyonlarında hoş bir workshop'a katıldık. Platin kızları mutfaktaki tüm hünerlerini gösterdi. Buradan Usla'ya tekrar teşekkür ediyoruz. Parmesanlı tavuk, otlu patates ve tarte tatin olmak üzere 3 farklı spesiyal hazırladık. Sonra da herkes kendi hazırladığı yemekleri afiyetle mideye indirdi. Patatesleri doğrayalım, şimdi sarmısakları kıyalım, zeytinyağı serpelim derken vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık. Bundan sonra fırsat buldukça ekip olarak bu workshoplara katılacağız. Sırada risotto workshop'u var. Nisan için geriye sayım başladı bile...

Not: Bu fotoğraf, ne kadar eğlendiğimizin en önemli kanıtı.. Füsun, bendeniz Bahar ve Dalida üçlüsü...

Adres: Gülbahar Mh., Avni Dilligil Sk No:12, 34394 İstanbul 
Telefon:(0212) 211 8752 
Toplu Taşıma: Gayrettepe 



2 yorum:

  1. tamda öğlen saati aç karnına, yazınızı okumak ve fotoğrafınıza bakmak işkence gibi...
    ama o kadar güzel ki kendimi alamıyorum...
    gurk!

    YanıtlaSil
  2. Olmadı şimdi:) Bana kendimi kötü hissettirmeyin:) Umarım süper bir öğle yemeği yemişsinizdir:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails