17 Mayıs 2011

Alaçatı'da Rüya Gibi Kahvaltı


İtiraf ediyorum, 2 dakika öncesine kadar bu şirin mekanın ve şahane kahvaltının yaratıcısının Var Mısın Yok Musun? yarışmasından hemen herkesin hatırlayacağı Mevlüt ve annesi Naciye Hanım olduğundan bihaberdim...


Haftasonu kahvaltısı için Alaçatı sokaklarında dolanırken, kafamızı içeri uzatıp yemyeşil bahçesini görünce kendimizi Naciye Teyze'nin Konağı'nda bulduk. Kuş cıvıltılarıyla, çiçeklerle dolu bir bahçe, mavi-beyaz masa ve sandalyeler, sade ve şık kahvaltılık takımlar... Mis gibi tavşan kanı demleme çay ve şahane "serpme" kahvaltı da masanızda yerini alınca, ne kadar yediğinizi bilmez hale geliyorsunuz japon balığı gibi...




Peynir, zeytin, bal-kaymak tamam da, ben ev yapımı reçellerle çoooooook mutlu oldum. Doğru duyduysak, Naciye Teyze kendi yapıyormuş hepsini... Zeytin reçeli, havuç reçeli ve bence reçelde son nokta olan içi bademli domates reçeli, totalde bir kavanoz reçeli şuursuzca tüketmeme sebep oldu. :)

Öyle keyifli bir yer ki burası, sıkılmadan saatlerce yiyip içerek vakit geçirebilirsiniz. Alaçatı'ya yolunuz düşmezse, bahane bulun yine gidin... 28 yıldır boyle güzel reçel yemedim :)

P.S : Reçellerden evinize depolamanız mümkün, satışını yapıyorlar.

Naciye Teyze'ye sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails