3 Nisan 2013

Özgür Şef'in Sucuğu Adamı Depresyondan Bile Çıkarır:)




Özgür Şef'in oldum olası hastasıyım. Televizyon programlarının zaten müptelasıydım. Restoranını Kalamış'a açtığında ise tam anlamıyla müdavimi oldum... Çiftehavuzlar'da oturduğum için Ataşehir'deki  Özgür Şef, bana uzak kalıyordu. Kalamış ise yürüme mesafesinde... Liseden kızlarla fırsat buldukça sık sık gidiyoruz Özgür Şef'e. Ambiyansı, yemekleri, garsonların güler yüzlülüğü, efendim daha ne diyeyim sucukları, köfteleri, burgerleri, lokumları, katmerleri  10 üstünden 11'i hak ediyor. En son Bodrumlu Pınar-Ömer  çiftiyle gittik Özgür Şef'e. Bira eşliğinde şahane bir et keyfi yaptık. 



Tabii kuzenim Dicle Erkul'u da unutmayalım... İşte o gün farklı bir serüven başladı bizde. Ama bu serüvenin baş kahramanı et ya da burgerler değil, tabii ki de o tavada yağ bile bırakmayan bonfilemsi sucuklardı. Eğer şarküteri ürünü olarak bugüne kadar farklı markalar adı altında tükettiğimiz şey sucuk ise o zaman Özgür Şef'te yediğim sucuk neydi? Olsa olsa 'Suuuuuucccccukkkkk' olabilir. Mönüye bakarken inanın iştahtan psikolojim bozuldu. Yukarıdaki fotoğraftan da anlaşılıyordur. İnsan aynı anda her şeyi yemek ister mi?  Laf aramızda alamıyorum ya artık normal sucuk. Bakıyorum buzdolabına. Bittiyse koşa koşa Özgür Şef'e gidip vakumlattırıyorum en iri olanlarından. Hafta sonuna bu sucuklarla uyanmak istiyorum. Tavadaki cızırtıları duyarak iştahımın açılmasını istiyorum. Sonra o kokuyu içime çekerek sucuğa kana kana doymak istiyorum... 


700-800 gramlık olanları 40-45 TL falan. Ye, ye bitmiyor. Öyle bir bereketli ki sormayın. 300-400 gramlık olanları da 17-25 TL civarında. Perşembe günü Bodrum'a gidiyorum. Ergeneli çiftini de benim gibi Özgür Şef sucuğu müptelası yaptım. Gelirken iki kangal sucuk rica ettiler. Minik sucuklardan kaldığını görünce moralim bozuldu. En heybetli olanlardan almam gerekiyordu çünkü. Bir de üstüne vakum makinesinin bozulduğunu öğrenince şoka girdim. Hayallerim yarına kaldı:) Ama halledeceğim bu işi. Sözüm söz...



Şimdi Özgür Şef'in sucuğunu bu kadar övdük ama köftesini de yabana atmayın. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama köfteler hem çok güzel pişiyor hem de içi hafif ıslak kalıyor. Bu da bir oturuşta 5-6 köfte yemenize neden oluyor. 


Patates kızartmaları inanılmaz lezzetli. Salataları da son derece fresh.  Sucuk ve köfte porsiyonlarının ardından bir porsiyon da lokum götürdünüz mü tam kıvama gelmişsiniz demektir.  Ve sonunda da meşhur dondurmalı katmerden yemelisiniz. O çam fıstıkları yok mu? Mis misssss. Şimdiden afiyet olsun...
http://www.ozgursef.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails