12 Nisan 2013

MSA'in Barmenlik Eğitimleri 13 Nisan'da Başlıyor


Kariyer değişimi yapmak için illa bir mucizenin mi olması gerekiyor? Önünüze çıkan fırsatları değerlendirerek de fark yaratabilirsiniz. Örneğin, MSA'in eğitim programları da gıda sektöründe kariyer sahibi olmak isteyen kişilere yepyeni bir dünyanın kapılarını aralıyor. MSA'in en güncel eğitimi ise 13 Nisan'da başlayacak olan 'Barmenlik ve Miksoloji' eğitimi... Dünyanın her yerinde çalışabilecek profesyonel bir barmen olmak isteyenler için kaçırılmayacak fırsat olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Milli Eğitim Bakanlığı onayı ve City & Guilds akreditasyonu ile uluslararası profesyonel aşçılık diploması veren Mutfak Sanatları Akademisi, bu eğitimle de geleceğin yetenekli barmenlerini yetiştirecek. Öğrenciler eğitim sonunda T.C. Milli Eğitim Bakanlığı onaylı program sertifikası ile dünyanın her yerinde çalışma olanağı sağlayan uluslararası City&Guilds sertifikası almaya hak kazanacak. Bar ve servis eğitimi konusunda uzmanlaşmış personel ihtiyacının  karşılanması amacıyla hazırlanan “Profesyonel Barmenlik ve Miksoloji” eğitimine, profesyonel barmenliği öğrenmek isteyen adayların yanı sıra halen sektörde çalışan fakat mesleğe ilişkin temel bir eğitim almamış kişiler katılabiliyor.

Geleceğin profesyonel barmenleri, MSA’nın tam donanımlı bar eğitim sınıflarında çok sayıda ulusal ve uluslararası ödüle sahip Lucca’nın bar şefi Cevat Yıldırım tarafından yetiştiriliyor. Eğitim süresince bar organizasyonu, bar ekipmanları ve kullanımı, hijyen, içki grupları, kokteyl tarifleri ve barmenlik mesleğine dair bilgiler detaylı şekilde işleniyor. Profesyonel Barmenlik ve Miksoloji programı, 8 hafta MSA’da teorik ve pratik eğitim, 2 hafta staj olmak üzere 10 hafta sürüyor. Eğitim dönemini başarılı bir şekilde tamamlayan öğrenciler EuroPass geçerliliği ile dünyanın her yerinde çalışma imkanı sağlayan City & Guilds Barmenlik & Miksoloji ile T.C. Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifikaların sahibi oluyor. Cumartesi ve Pazar günleri 12.00-15.00 saatleri arasında düzenlenen programın ücreti 2 bin 950 TL.

Programlarla  ilgili ayrıntılı bilgiye  www.msa.com.tr; http://www.facebook.com//mutfaksanatlariakademisi adreslerinden veya
0212 290 35 50 /  444 9 MSA  numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails