16 Nisan 2013

Eyüp Kemal Sevinç Hayranı Bir Blogger Olarak EKS Mutfak Akademisi'nin Yeni Dönem Eğitim Programı'nı Duyurmak Boynumun Borcu:)


 Eyüp Kemal Sevinç, gerçekten de Türkiye'de en çok sevdiğim executive şeflerden biri. Kendisiyle daha önce farklı bir workshop'ta bir araya gelmiştik. Movenpick dondurmalarıyla farklı mezeler hazırlamıştık. Hatta hazırladığım mezeyi tadıp "Eliniz gerçekten lezzetli" yorumunda bulunduğunda süpersonik bir biçimde mutlu olmuştum. 'Sonsuz Mönü' adlı yemek kitabı da başucu kitaplarımdan biridir. Eyüp Kemal Sevinç hayranı bir yemeksever olarak EKS Mutfak Akademisi yönetimindeki EKS Mutfak Akademisi'nin 2'nci Eğitim Programı'nın Mayıs ayında başlayacağı duyurusunu yapmayı kendime bir vazife edindim. Bir gün cesaretimi toplayabilirsem, her şeyi bırakıp hayallerimi gerçekleştirmek için bu eğitime katılacağım. Umarım o 'bir gün' artık 'gelir'. 
 
Profesyonel Aşçılık, Profesyonel Pastacılık ve Ekmekçilik, Yiyecek ve İçecek işletmeciliği konularında eğitim almak isteyenlerin katılabileceği eğitim programlarına bir göz atalım...

YENİ DÖNEM
PROFESYONEL AŞÇILIK

 
Profesyonel Aşçılık Eğitimi, aşçılığı profesyonel bir meslek olarak gören ve kariyerini yiyecek-içecek sektöründe profesyonel aşçı olarak devam ettirmek isteyen adaylara yönelik tasarlanmış. 4 ay teori & uygulama ve 4 ay staj olmak üzere 8 aylık iki dönemi kapsıyor. Eğitim ve staj sonunda katılacakları sınavda elde ettikleri başarı ile öğrencilere MEB onaylı sertifikaları veriliyor.

Ders Gün ve Saatleri :
27 Mayıs 2013
Hafta İçi Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe sabah 10:00 - 14:00 ve akşam 18:30 - 22:30 saatleri arasındadır.
Hafta sonu Cumartesi, Pazar 10:00 - 18:00 saatleri arasındadır.

Eğitim Ücreti                                               
STAJLI   : 9.800.-TL + KDV                                                 
STAJSIZ : 7.800.-TL + KDV
                       
PROFESYONEL PASTACILIK VE EKMEKÇİLİK

Profesyonel Pasta ve Ekmekçilik Eğitimi pastacılığı profesyonel bir meslek olarak gören ve kariyerini yiyecek-içecek sektöründe profesyonel pastacı olarak devam ettirmek isteyen veya kendi işletmesini açmak isteyen  adaylara yönelik olarak tasarlanmış. 4 ay teori&uygulama ve 4 ay staj olmak üzere 8 aylık iki dönemi kapsıyor. Eğitim ve staj sonunda katılacakları sınavda elde ettikleri başarı ile öğrencilere MEB onaylı sertifikaları veriliyor.

Ders Gün ve Saatleri :
27 Mayıs 2013
HAFTA İÇİ Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe sabah 10:00 - 14:00 ve akşam 18:30 - 22:30 saatleri arasındadır.
HAFTA SONU Cumartesi, Pazar 10:00 - 18:00 saatleri arasındadır.

Eğitim Ücreti
STAJLI    : 8.800.-TL + KDV
STAJSIZ : 6.800.-TL + KDV

EKS Eğitim Seti: EKS Şef Ceketi (2 adet)
                             EKS Şef Pantolonu (1 adet)
                             Şef Önlüğü (2 adet)
                             Şef Kepi (1 adet)
                             Ceyo marka terlik (1 adet)
                             Güde Marka 8'li, kılıflı bıçak seti

*Katılan öğrencilere eğitim seti ücretsiz olarak verilecektir.



YİYECEK & İÇECEK İŞLETMECİLİĞİ

Yiyecek & İçecek sektöründe profesyonel işletmeci olarak çalışmak isteyen veya restaurant & cafe açmak ve işletmek isteyen kişiler için tasarlanmış bir programdır. Bir restaurantın ön ve arka bölümlerinin planlaması ve yönetimi, restaurant kuruluşundan işletmeye alınmasına kadar geçen süreçte izlenmesi gereken prosedürler gibi konularda profesyonel beceriler edindirmeye yönelik bir eğitim programı verilir. Mutfak planlaması, mutfak için doğru ekipman seçimi, mutfak terminolojisi, yer ve konsept seçimi, maliyet kontrolü, satın alma, pazarlama, personel seçimi ve eğitimi, hizmet standartı oluşturma gibi konularda alanında uzman eğitmenler tarafından verilecek eğitim programını başarıyla tamamlayan katılımcılara MEB onaylı sertifikaları veriliyor.

Ders Gün ve Saatleri :
29 Nisan 2013
Hafta içi Pazartesi, Salı, Çarşamba 10:00 - 14:00 saatleri arasındadır.

Eğitim Ücreti
3.250.-TL + KDV

Profesyonel Aşçılık ve Pastacılık Eğitimlerini, Yiyecek içecek İşletmeciliği Eğitimi ile birlikte almak isteyen öğrencilere Yiyecek içecek İşletmeciliği Eğitimi üzerinden yüzde 10 indirim uygulanacak. 
 
EKS Mutfak Akademisi
Validebağ Meydanı, Koşuyolu Mehmet Akfan Sok. No:3-5/2 Kadıköy/ İstanbul
Tel: +90 216 325 15 00 / Faks: +90 216 325 05 32
e-mail: 
info@eksmutfakakademisi.com 

web: http://www.eksmutfakakademisi.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails