17 Mart 2013

Çılgınca Domates Suyu İçilir:)


Arkadaşlar, çok zararlı bir alışkanlık olan sigarayı yaklaşık bir hafta önce bırakmış bulunuyorum. Sigaranın yerine bir şeyler koymam gerekiyordu. Önce bol su içerek başladım. Sonrasında da bu domatesli karışımı keşfettim. Hem faydalı hem lezzetli hem de eğlenceli. Valla size de tavsiye ederim. Kola, gazoz vs gibi içeceklerden çok daha sağlıklı olduğu kesin. Hele ki domates suyunu bir de kendiniz hazırlarsanız, tadından içilmez. Valla malzemeler gayet kolay. Domates suyu, 2-3 limon dilimi, biraz acı sos, bol karabiber, buz ve nane yaprakları... Karıştırın hepsini. Ohh mis... Şimdi benim yaptığım gibi bardağın bir anda dibini bulun. Keşke fotoğraf çekilirken biraz daha sabretseymişim. Domates suyu olduğu belli olmuyor. Ama siz inanın bana:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails