3 Nisan 2012

Bu Nasıl Bir Pasta Allahhh'ımmmm



Göztepe ışıklara doğru çıkarken hemen sağda Cafe London diye şahane bir pastane var. Daha doğrusu pastane-kafe-restoran. Buranın pastalarına tek kelimeyle yıldızlı 10 veriyorum. Yağsız, unsuz ve düşük kalorili  pastanın mucidi olmak ulvi bir duygu olsa gerek.Nasıl yapıyorlar, bu işin sırrı ne bilmiyorum ama namı diğer tüm ünlü pastacıları solladı geçti. Üstelik fiyatları da uygun. Neden bir pastaya 80 TL verelim ki... Çılgın bir şey. Üstelik ben pasta sevmem. Pasta sevmediğim halde Cafe London'un çilekli pastasına vuruldum. Acıbadem kurabiyesi kıvamında bir kıtırlığı var pastanın. İçi ise fresh çilek dilimleriyle dolu... Sanki pastanın içinden dondurma akıyor gibi bir his kapladı içimi. Arka arkaya 3 dilim yedim. Kendimi durduramadım. Ama kendini tek durduramayan ben değildim. Bir baktım ki dedem ve anneannem de pastanın ikinci-üçüncü dilimini yemek ve yememek konusunda tatlı tatlı inatlaşıyor.  Ben artık daha ne diyeyim. Cafe London'un usta pastane şeflerinin önünde saygıyla eliyorum.

HEPİNİZİN ELLERİNE SAĞLIK
Bu işi  gerçekten biliyorsunuz. Yakın bir zamanda bir blogger etkinliği düzenleseniz de bu yaratıcı ekiple bir araya gelebilsek.... Sabırsızlıkla bekliyorum...


Cafe London'daki favorilerimiz:
1-Çilekli pastası
2-Badem çikolatalı pastası
3-Krokan çikolatalı pastası
http://www.cafelndn.com/

Prof. Dr. Hulusi Behçet Cad. Göztepe Palas 32/A (Göztepe 60.yıl Parkı yanı)



Tel:0 216 467 10 75

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails