30 Mart 2012

The House Cafe 10'uncu Yılında İlk Şubesini Yeniledi



Nisan 2002'de Atiye Sokak'ta bir apartman dairesinde başlayan ve İstanbul Kafe kültürüne yeni bir soluk getiren The House Cafe, 10. yılını ilk şubesinin yepyeni yüzüyle karşıladı. Arkadaşlıkların, aşkların, hatta evliliklerin doğduğu, müdavimlerinin ise vazgeçilmezi olan girişteki paylaşım masası yerini korurken mekanın geri kalanı Autoban Mimarlık tarafından farklı bir ambiyansa büründü. Girişte misafirlerini karşılayan, birbirinden lezzetli ev yapımı tatlılarla donatılmış tatlı barı, hemen yanındaki şömine keyfi ve yeni açılan kış bahçesi 10. yıl sürprizlerinden olurken, uzun zamandır tekrar açılması beklenen bahçesi ise çok yakında hizmete giriyor olacak. Açıldığı günden itibaren misafirlerini müdavim yapan mekanları, taze ve yenilikçi menüsü ve sunduğu kalite ile fark yaratan The House Cafe, 10. yılıyla birlikte yurtdışına da açılacak.

PEKİ BURADAN BENİM BİR SORUM OLACAK. ACABA MEKAN, AKŞAM MÖNÜSÜNÜ FARKLILAŞTIRMA UYGULAMASINI DA YENİLEDİ Mİ? AKŞAMLARI DA ÖĞLEYİN YİYEBİLECEĞİM SPESİYALLERİN MÖNÜDE OLMASINI ÖNEMLE RİCA EDİYORUM BİR MÜŞTERİ OLARAK...


3 yorum:

  1. Sanırım sadece dekarasyon yenilemesi yaptılar

    YanıtlaSil
  2. Dün bir arkadaşımla konuşurken mekanın hafta içi ve hafta sonunda farklı bir fiyatlandırma yaptığını duydum. Doğru mu bilmiyorum. Eğer doğruysa bunu da adlandıramadım.

    YanıtlaSil
  3. Dell dizüstü tamiri ekibimiz bloğunuzdaki çalışmalarınız çok etkileyici olduğundan dolayı sitenizin takipçisi olduk.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails