6 Şubat 2012

Taksi şoförüyle diyet üzerine...



Son birkaç aydır baskülün yakınından bile geçmeyip, uyuyana kadar kalorili birşeyler tüketirken bu kadar kilo almış olabileceğimi tahmin etmezdim... Evet, yaklaşık 3 ayda 5 kg almışım!!

1 Şubat itibariyle yediklerime dikkat etmeye başladım. Sabah işe gitmeden güzel bir kahvaltı yaptım. Öğlen çorba içtim ve birer kaşık, acılı ezme ve zeytinyağlı kereviz, iki tane de sarma yedim. Akşamın 9'una kadar çalıştım ve bu saatte işten çıkıp, soğukta uyku bastırıp, yollarda kalmayayım diye ilk gördüğüm taksiye bindim.

Yolda BHR'ı aradım, günün kritiğini yaparken annemin "dolamayan" pırasa dolması denemesiyle eğlendim. Dolmanın içi pırasaların içinden çıkmış, içinde kalanlar da yenecek durumda değil. Annem çok şahane dolma yapar halbuki, nolduysa...

Diyet yapıyorum diye söylenip durdu BHR. Hiç acıkmadım, bugün bunları bunları yedim deyince de, tüm bunları yediysen acıkma zaten dedi, sansürsüz hali bu tabi...:)

Telefonu kapatınca taksi şoförü girdi konuya...

BHR taraftarı taksi şoförü : cakabo
ben : b

cakabo : Akşam akşam yemekten bahsettiniz, acıktırdınız..
b : kusura bakmayın lutfen,düşünemedim...yemek yememiş miydiniz? (üzüldüm bi de yemedi diye)
cakabo : Yok yok yedim... Bu sizin yediklerinize dikkat eder haliniz mi?
b : Pardon?
cakabo : Yok yani, tamamını duydum mu bilmiyorum ama, çorba içmişsiniz, zeytinyağlı kereviz, acılı ezme, 2 tane de sarma yemişssiniz.
b : omg!
cakabo : nıhahah!

inerken...

b : Çok teşekkürler, iyi akşamlar...
cakabo : Iyi akşamlar... Size de iyi diyetler diyeceğim ama siz zaten yeterince dikkat ediyorsunuz ahahahah

Taksiden inip, diyalogu paylaştığım BHR da aynı taksi şoförü cakabo gibi güldü...

BHR'a değil de cakabo'ya çok hırslandım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails