21 Ocak 2012

Gripsavar Mucizevi Superman İçeceği


PNR'ım grip olmuş. Benim de faydam dokunmuyor ona çünkü çılgınca çalışıyorum. Ayrı olduğumuz ender hafta sonlarından biri. İki gündür portakal suyu sıksınlar diyorum ona. Garibim, "Birazdan kendim sıkıp içeceğim" diyor. Portakal suyu sıkıp gönderemiyorum  Anadolu Yakası'ndan Avrupa Yakası'na  ama en azından PNR'ım gibi şifayı kapanlara mucizevi bir karışım tavsiye edebilirim. Burnu akan, içi titreyen, sürekli uyumak isteyen ve hafif hafif ateşi çıkanlar için bire bir valla...

SUPERMAN İÇECEĞİ

- 3 portakalın suyunu sıkın
- 2 mandalina ve 1 greyfurt suyunu ilave edin
- 1 çay kaşığı toz zencefil koyun
- Yarım limon suyu ekleyin
- Çok ekşi geldiyse ya 1 çorba kaşığı bal ya da tercihe göre toz şeker ekleyin
- Ve son bombamız tabii ki 1 koca nar. Narı da bu karışıma katın.
- İyice karıştırın ve koca bir bardak meyve suyunu lıkır lıkır dikin.

BU KARIŞIMDAN GÜNDE 1 TANE İÇİNCE, İKİ GÜNDE AYAĞA KALKIYORSUNUZ ZATEN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails