27 Ekim 2011

En Leziz Kavurmalar, Pancarlı-Fıstıklı Tulum Peynirler için Namlı'yı Keşfedin


Bugün liseden arkadaşım Sinem ile keyif yapmaya karar verdik. Güzel bir sabah kahvaltısı için Namlı'nın yolunu tuttuk. Bağdat Caddesi'nde açılan yeni şubesi gerçekten de dillere destan. "Tokum" diyen yalan söyler. Mezeleri şahane... Kahvaltıya diye gittik. Mezeden başlayıp kavurmaya, bal-kaymaktan ciğere, peynirden sosise geçtik. Oburluktan ne yapacağımızı şaşırdık. İnanın yediğimiz her şey güzeldi. Aslında biraz korkmuştum. Bu kadar çok çeşit olması, çok iddialı bir durum. Ne bileyim, sucuğu güzel olur da pirzolası kötü olur mesela. Valla biz bugün ne seçtiysek, hepsi de çok lezzetliydi. Helal olsun. Ödeme sistemi biraz garip. Tabak hazırlatıyorsun, gramaja göre fiyat veriyorlar. Biz iki kişi 75 TL ödedik. Bunun içinde dev bir kahvaltı tabağı, orta boy bir meze tabağı (Ciğer, sosis, meksika fasulyesi... Çorba ettik midemizi:) ve 4-5 çay bulunuyor. Kahvaltı tabağında isli peynir, kaşar, tulum peyniri, salam, pastırma, bal-kaymak, dil peyniri, domates, zeytin filan vardı. Namlı'ya gidecek olursanız, mutlaka kavurmasının tadına bakın. Ağızda lokum gibi dağılıyor, mideyi kaynatmıyor. Uzun zamandır yediğim en güzel kavurmaydı. Farklı lezzetleri keşfetmek isteyenlere de çam fıstıklı tulum peyniri ile pancarlı tulum peynirini tavsiye ediyorum. Bu iki peynirin tadı hala damağımda. Bu arada eşimin glütene alerjisi olduğu için glütensiz un ya da makarnayı nereden alabileceğimi araştırıyordum birkaç gündür. Bağdat Caddesi Namlı'da glütensiz ürünler köşesi de var. Üstelik seçenekler oldukça zengin. Ne diyeyim, bir taşla iki kuş vurmuş oldum. Hem nefis bir kahvaltı hem de glütensiz gıdalar...
Yolunuz Namlı'ya düşürse fıstıklı tulumdan denemeyi unutmayın. Hatta 300 gram filan alıp sevdiklerinize güzel bir pazar kahvaltısı hazırlayın...

4 yorum:

  1. Merak ettim şimdi.Bağdat Caddesine yakında yolum düşecek.Son gidişimde yanlış bir yerde kötü yiyeceklere maruz kalmıştım.BU seferki gidişimde güzel bir alternatif olacak burası,yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten müthiş lezzetler kavurmalı ve pastırmalı yumurtası ve fıstıklı cevizli tulum peyniri bizim de favorimiz

    YanıtlaSil
  3. ovv nasıl bir yer orası :)

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Denemenizde fayda var gerçekten...Ben çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails