1 Haziran 2010

Cafe Krepen'de Tablo!! Gibi Köfte Tabağı


Beyoğlu'nda çay-kahve molası için keyif aldığım mekanlardan biri olan Cafe Krepen, öğle yemeğimi kabusa çevirdi. Yarım saat hazırlanmasını beklediğim spesiyalleri Krepen Köfte'nin tabaktaki görüntü gözümün önünden gidecek gibi değil...

Bu fotoğrafı tabak gelir gelmez çektim, şimdi bakın haklı mıyım, abartıyor muyum?




Malzemeden kaçmamışlar. Bir bağ roka yaprağı, üzerine kondurulmuş 15 cm uzunluğunda közlenmiş sivri biber, orta boy bir domates büyüklüğünde dile gelmek üzere olan yarım domates, koysak mı koymasak mı diye çelişkide kalınmış bu sebeple küçücük sos kasesinin her köşesine bulaştırılması başarılmış domatesli soğanlı sosumsu birşey...ve Krepen Köfte... Ucuna bir sopa sabitleseniz çekiç olarak kullanabilirsiniz...Vur kafanı yarsın derler ya, aynen öyle...

Tadım tuzum kaçtı...

Ev dışında köfte yemeyerek köfte skandallarına son veriyorum!

( Haksız mıyım Hiparcos? )




PnR

4 yorum:

  1. ofofoff o ne guzel bır goruntü öyle ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. görüntüyü görünce siz yaptınız sandım yazıyı okuyunca şaşırdım vallaha bence görüntü süper !

    YanıtlaSil
  3. karabidikim, aksine mutsuz ve huysuz oldum bu görüntü karşısında... :)

    YanıtlaSil
  4. Hiparcos derki; evet bence haksizsin ne guzel sana dalindan kopmus dometesi vermisler taze taze tuket diye.. ama nerde lezzetdedeiktifleri onuda begenmemis ;)))))))))))))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails