5 Nisan 2010

Pazar Günü Keyfimiz...


Pazar kahvaltısı için abimlere davetliydik. Bu şık ve lezzet dolu sofra, Bhr'ın hazırladığı muhteşem pizza ile damaklarda uzun süre yer edecek gibi görünüyor... Bhr'ın ben seviyorum diye hazırladığı ve beş çayında ikram ettiği çilekli tart da tatlı sevmeyen aile üyelerinin bile yüzleri gülerek silip süpürdükleri bir lezzetti. Tekrar ellerine sağlık Bhr, herşey birbirinden güzeldi...








Ben de abim için krem karamel, Bhr için de tiramisu hazırladım ( ama fotoğrafını çekmeyi unutmuşuz :) )




7 yorum:

  1. Masa gerçekten süper.elinize sağlık . Yarasın :)

    YanıtlaSil
  2. herşey harika görünüyor :) ellerinize sağlık, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Herşey çok güzel. Hazırlayanın ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Baharcim harikalar yaratmis... afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklımutfak, Nilay, Arzu, Meral çoook teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Baharcık bakıyorum çilekli tartı çok da güzel becermişsin. Nefis gözüküyor. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Sayende Ayşe ablacım, ölçüleri bire bir senden aldım. Telefon
    bağlantısı olmasaydı tartın hamurunu yoğurup, çöpe atmıştım çoktan... Bitanesin:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails