1 Ekim 2009

Lokum gibi Zafer Gazozu...




Bugün, gerçekten de bu yaşıma kadar tatmadığım güzellikle bir içeceği lıkır lıkır içmenin keyfini yaşadım. Daha da önemlisi sanki 20 yıl öncesine yani çocukluğuma döndüm. 31 yaşında biri olarak bunca yıl, bu lezzetten mahrum kalmış olmak ise gerçekten büyük bir trajedi...


Kola ve limonata harici meşrubatları ağzına bile sürmeyen, gazozdan ise nefret eden biri olarak bugün Denizlililer’in yıllardır bayıla bayıla içtikleri Zafer Gazozu’nun tadına doyasıya vardım. 1934 yılından bu yana Denizli’de satılan bu efsanevi lezzetteki meşrubatla beni tanıştıran mühim kişi ise, Denizlili biricik komşum Zuhal Abla.... Tatile gittiği Altınkum’dan dönerken bu gazozdan almayı unutmayan Zuhal Abla, beni de Zafer Gazoz’un müdavimi yaptı. Acaba İstanbul’da içtiğimiz gazozlar gerçekten gazoz mu? Eğer buradakiler gazozsa benim içtiğim gazoz, gazozun ötesinde leziz bir şerbetti... . Evet, bu gazozu bir çırpıda ve nefes almadan içtim. Daha olsa, daha da içerdim. Havanın sıcaklığı ya da çok susamış olmam gibi faktörler ise hep ikinci plandaydı. Çok sevdiğiniz bir yemekten çatlayana kadar yemek isterseniz ya, benimki de aynı hesap... Çatlayıp, patlayana kadar bu gazozdan içmek, gerçekten de çok güzel bir hayal..


Eşsiz bir lezzet



Mustafa Lütfi Özdemir’in kurduğu Zafer Meşrubat ve Gıda Sanayi, sektörde 70 yılı aşkın süredir hizmet veriyor. Şirketin üretim tesisi ise 1992’de Denizli Zeytinköy’e taşındı... İşlerin başında ise Mustafa Lüfti Özdemir’in oğlu Muammer Özdemir bulunuyor. 1934’ten bu yana tadı hiç değişmeyen, hatta daha da güzelleşen bir gazoz formüle etmiş olmak, gerçekten de büyük bir başarı... Üretim yüzde 100 şeker ile yapılıyor, en kaliteli hammaddelerle ve en ileri teknoloji kullanılıyor. Bu nostaljik tadın bugünlere kadar hiç bozulmadan gelmiş olmasının en önemli sırrı ise üretim ekibinin hijyene her şeyden çok önem vermesi. Zafer Gazoz’unu neden sadece Denizliler içiyor? Acaba bu gazoz, İstanbul’da da satılıyor mu? Satılmıyorsa bile mutlaka satılmalı... Bir şeyler yapılmalı. Benim çocuğumun çocuğu bile bu eşsiz lezzeti tadarak büyümeli... Bu lezzeti sadece benim ya da İstanbullular’ın değil, tüm Türkiye’nin, özellikle de tüm çocukların tatması gerekiyor... http://www.zafergazoz.com.tr/




     BhR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails